Новини проекту
Найзахопливіші детективи для підлітка
Wizeclub Education: курси додаткової освіти в Україні
Що робити, якщо болить поперек
Онлайн академія Mate academy – від мрії потрапити в IT до першої роботи
Мобільні додатки для підтримки організації навчання та співпраці в освітньому процесі
Школа англійської для дітей: важливість навчання та як вибрати кращу школу
Хто такий Зевс?
Вивчаємо англійську за допомогою читання
Благодійність та соціальна відповідальність бізнесу
Як обрати надувний басейн?
Як створити і розкрутити групу у Фейсбуці без блокування
Практичні рекомендації по вибору школи англійської мови
Options for checking articles and other texts for uniqueness
Різниця між Lightning та USB Type-C: одна з відмінностей iPhone
Столична Ювелірна Фабрика
Відеоспостереження у школі: як захистити своїх дітей?
Чим привабливий новий Айфон 14?
Розширений пакет за акційною ціною!
iPhone 11 128 GB White
Програмування мовою Java для дітей — як батьки можуть допомогти в навчанні
Нюанси пошуку репетитора з англійської мови
Плюси та мінуси вивчення англійської по Скайпу
Роздруківка журналів
Either work or music: 5 myths about musicians and work
На лижі за кордон. Зимові тури в Закопане
Яку перевагу мають онлайн дошки оголошень?
Огляд смартфону Самсунг А53: що пропонує південнокорейський субфлагман
БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ
Вітаємо з Днем Вчителя!
Портал E-schools відновлює роботу
Канікули 2022
Підписано меморандум з Мінцифрою!
Голосування
Після перемоги я обов'язково
Всього 6 чоловік

КВЕСТ "ЗАХОПЛЮЮЧИЙ СВІТ ПК"

Дата: 24 січня 2019 о 12:13, Оновлено 24 січня 2019 о 15:33
238 переглядів

Учні 2 класу взяли участь у квесті « Захоплюючий світ ПК» (учитель Гвоздецька Т.М.). Організований на розвиток уяви, спостережливості, пам’яті, фантазії та мовлення. Вчились налагоджувати взаємодію з іншими дітьми, працювати за правилами у команді.

 Діти об’єдналися у дві команди «Google Chrome» та «Opera». Під час подорожі країною Комп'ютерленд  вони зустрічалися з різними перешкодами де доводилося показати свої знання та вміння, щоб подолати їх. Учням були цікаві завдання за комп’ютером «Математичний космодром» та графічний редактор “TuxPaint”, у якому вони естафетою малювали космічний корабель.
Коментарі:
Залишати коментарі можуть тільки авторизовані відвідувачі.